Waktu Antarabangsa (Klik Peta Negara Yang Dikehendaki)

BULETIN SKB



KEPUTSAN UPSR 2009
Tahniah kepada semua calon-calon UPSR SKB yang telah berjaya mendapat kejayaan yang cemerlang dan kepada yang kurang berjaya, ingat!! perjalanan masih jauh, terus berusaha untuk mencapai kejayaan di masa hadapan!!

KURSUS BAHASA ARAB DI MUSCAT, OMAN
Seorang guru j-QAF SKB iaitu Ustaz Najmuddin Ghani telah terpilih untuk menyertai Kursus Bahasa Arab di Muscat, Oman anjuran KPM selama sebulan.

SUKAN MERENTAS DESA
Sukan merentas desa akan diadakan pada hari jumaat 6 Febuari 2009 melibatkan murid-murid tahun 3,4,5 & 6.Pihak SKB mengharapkan kerjasama daripada semua pihak, terutamanya penduduk di sekitar SKB dalam menjayakan acara ini.... Thank you wa Syukran!

SUKAN OLAHRAGA PERINGKAT KAWASAN PELAJARAN PAYA 2009
Sukan Olahraga peringkat kawasan pelajaran Paya akan diadakan pada 18 dan 19 Febuari 2009 bertempat di SK Bukit Keteri. Semua murid akan pulang pada jam 11.00 pagi pada kedua-dua hari tersebut dan Pihak sekolah berharap agar murid-murid dapat hadir ke sana untuk mem berikan sokongan kepada atlit-atlit SKB! Moga terus Cemerlang.......

Mesyuarat 2010 SKB

>> Wednesday 30 December 2009

Bermula 30 Disember 2009 telah berlangsung Mesyuarat Induk SKB kali pertama bertempat di Makmal SKB bermula 9.00 pagi. Manakala mesyuarat kali kedua pula berlangsung pada hari ini 31 disember 2009 yang lebih menjuruskan kepada Kurikulum, Hal Ehwal Murid (HEM) dan Kokurikulum.


GB SKB sedang menyampaikan ucapan dan amanat dalam mesyuarat kali kedua 2010.

 

Inilah sahaja Guru-Guru lelaki SKB, 6 orang sahaja (jejaka melayu terakhir...)






 


0 comments:

LOKASI SKB

About This Blog

  © Blogger template Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP